10 Nisan 2017 Pazartesi

Karşında Diz Çöker Ağlarım




Senden sonra kimseye güvenmedim. Hatta içimdeki sana güvenip inanmamı sağlayan masum saf kız çocuğunu tırnaklarımla kazıyıp attım. Senden sonra beni seven insanları üzmekten zevk aldım. Sana olan hıncımı başkalarından çıkarttım. İnsanları kırıp dökerek beni sevmelerini sağladım, canlarını yakmaktan haz aldım. Kimseye boyun eğmedim. Hayatı hem onlara hem kendime zehir ettim. Sanki sevilmeye hakkım yokmuş gibi hırçınlık yaptım. Kendimi tanıyamayacak hale getirene kadar yıprattım. 


Biliyor musun, bir daha aynı şeyleri yaşamamak için lafımı sakınmadan canımı yakanın canını okurum. Kırar döker ziyan ederim. Harcarım. Gerekirse parça pinçik ederim. Talan eder yangına çeviririm. Herkese bağırıp çağırırım.
Ama senin karşında diz çöker ağlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder