12 Mayıs 2017 Cuma

Artık Öğren


Gidiyorum diyemezsin, ölüyorum ve seviyorum da. Sen içi boşluktan ibaretsin. Kalacak bir yüreğinin olmadığı gibi sevecek bir yüreğinde yok. Gitmek için vedalarında yok. Sevmediğin yerden gitmeye bile üşenen bir dengesizsin.

Aşk zıtlıklarla doludur ve sana zararı olmayan şeyin mutlaka karşı tarafa verdiği bir zarar vardır. Gitmekle kalmak arasında bile bana zarar veriyorsun. Senin, sevemediğin halde kaldığın yerde bile savaşları ben veriyorum.

Ve artık öğren, zamana bırakanlar ahmaktır. Beyin insanlara doğruyu bulabilmek, analiz etmek, aynı hataları bir daha yapmamak için verilmiştir.


Beni anlamanı beklemiyorum. Delirttiğin birini anlayamazsın. Anlayabilsen zaten delirtmezdin. Ben kaybetmeyi iyi biliyorum. Senin ise iyi bildiğin iki şey var; kaybettirmek ve delirtmek.

Senin gitmekle sevmek arasında çektirdiğin işkencenin içinde, umutla intihar arasındayım. Hiç kazanamadan sürekli kaybediyorum. Sürekli duygularıma yeniliyorum. Zaten kaybetmekten hiç bir zaman korkmadım. Keşke sende korkmayıp bir şeyler yapsaydın. 

Yenilsem de, kaybetsem de yaşadığım her tecrübeye değdi.

Bir tek sorun vardı. O da, seni kaybedip defalarca kazanmaya çalışmaktan hiç bir zaman yorulmayıp ders alamamamdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder