1 Aralık 2017 Cuma

Yorgun Şarkı


Hep aynı veda sözleri, hep aynı hicran. Sıyrıldın mı artık ruhumdan? Peki ya bana olanlar?
Zarar ziyan uğrunda ettiğim tüm tövbelerim. Beni sınamaktan hiç bir zaman vazgeçmedin. Tarttın ölçtün biçtin kendince hesaplar yaptın. Sevginin hesabı olmaz bunu hiç bir zaman anlamadın. 

Senden pek bir şey istemedim. Sev istedim. Yaralarınla kabul ettim. Olmaz dedin. Ah, elde kaldı uğruna ettiğim tüm yeminlerim. 

Ah diyerek söze başladığım her şarkı bende gönül yarasıdır. Sana binlerce ah ile başladım. Artık sen ne anlarsan onu dinle. Ama en çok kalbinden gelen sızıyı dinle. İşte o benim. İç çeke çeke sevdim seni . Ah o endamın, ah o zümrüt yeşili gözlerin..

İçimde büyüyen kör olasıca felaketimsin. Bir türlü kestirip atamadığım, hançeri batırdıkça battığım, kanattıkça kanadığım, eriyip kalıplaşmış bir cesetsin içimde. Kalbimi kaplayan, kederiyle geleceğimi kenetleyen bir ceset.

 Ölü olduğunun farkındasın değil mi? Tıpkı sevgileri ziyan eden diğerleri gibi? Farkına vardığında kalbindeki şarkıları bana geri getirme. Ben artık senin için çalıp söylemeyeceğim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder